De laatste updates over de extra-webshop
Heeft u onze vernieuwde webshop al ontdekt?
Sinds 2022 levert e-commercebedrijf Coolblue de producten in onze extra-shop. Coolblue is een grote speler in de Benelux met een eigen magazijn en bezorgnetwerk. Hierdoor kan het extra programma u een groter aanbod cadeaus en betere service aanbieden.
Grote stijging van het aantal bestellingen
Dankzij een uitbreiding in 2023 bieden we momenteel maar liefst 13 verschillende categorieën geschenken aan en zijn er meer dan 10.000 cadeaus om uit te kiezen. Zo is er voor ieder wat wils! We merken ook aan jullie bestellingen dat jullie hier meer dan tevreden mee zijn. Vorig jaar werden er bijna duizend cadeaus besteld en geleverd, ongeveer drie keer zoveel als een jaar eerder! Ook dit jaar zijn jullie volop cadeaus aan het bestellen.
Zoals u misschien ook heeft gemerkt, zijn de eerste extra-punten ondertussen verlopen. Dit komt doordat sinds begin 2022 de punten 24 maanden na toekenning verlopen. Vergeet daarom niet om uw puntensaldo te bekijken en op tijd uw extra-punten in te ruilen voor een cadeau vooraleer de volgende punten verlopen!
Populairste producten in de afgelopen maanden
Verder hebben we ook ontdekt wat jullie meest gewilde producten waren. Op nummer 1 staat de BlueBuilt Verlengkabel IP44 5m, dit product werd verreweg het meest besteld.Hieronder vindt u het complete overzicht van de populairste geschenken van de afgelopen maanden.
- BlueBuilt Verlengkabel IP44 5m
- Belkin Boost Up Draadloze Oplader 10W Zwart
- Bosch IXO 7 Basic
- ELRO Blue Line CBFS25 Rookmelder (10 jaar)
- Apple AirTag
Ga snel naar de extra-webshop om al onze geschenken te ontdekken!
Leveringsproblemen
Zoals aangegeven, hebben velen van jullie ook de afgelopen maanden een bestelling geplaatst. Bedankt daarvoor! Helaas waren er een aantal leveringsproblemen maar gelukkig is inmiddels alles opgelost en zijn alle ontbrekende bestellingen verstuurd. Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dan werden de extra-punten ondertussen teruggestort. Indien u toch geen bestelling heeft ontvangen en ook uw gespendeerde extra-punten werden niet opnieuw toegevoegd, aarzel dan niet om contact op te nemen met de extra-hotline via info@extra-points.be.Mocht u nog producten missen in onze webshop, laat het ons vooral weten via de extra-hotline (info@extra-points.be) en we kijken wat we kunnen doen voor verdere uitbreidingen. Voor alle andere vragen staan we uiteraard ook altijd voor u klaar!
Het is voor u, het is extra!